Pencapaian Piagam Pelanggan 2024 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memberi maklum balas terhadap sebarang aduan dan pertanyaan awam menerusi Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) berkenaan dengan masalah sumber air seperti banijr, sungai, pantai dan sistem saliran dalam masa lima belas (15) hari bekerja.
|
5 |
100 |
0 |
0 |
5 |
2 |
Memberi hebahan ramalan dan amaran banjir monsun seawal dua (2) hari di lembangan sungai yang telah siap model ramalan tertakluk kepada data meteorologi kepada agensi berkaitan bencana banjir
|
7 |
100 |
0 |
0 |
7 |
3 |
Memberi ulasan teknikal terhadap permohonan lengkap EIA, pembangunan dan pemajuan tanah, penebus guna tanah untuk sektor perumahan, perindustrian, komersial dan pertanian dalam tempoh satu (1) bulan.
|
6 |
100 |
0 |
0 |
6 |
4 |
Membekal data dan maklumat hidrologi kurang dari 10 stesen dan 10 tahun kepada pelanggan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh permohonan diterima dengan lengkap dan sempurna.
|
5 |
100 |
0 |
0 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2023 (Suku Tahun Keempat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memberi maklum balas terhadap sebarang aduan dan pertanyaan awam menerusi Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) berkenaan dengan masalah sumber air seperti banijr, sungai, pantai dan sistem saliran dalam masa lima belas (15) hari bekerja.
|
15 |
100 |
0 |
0 |
15 |
2 |
Memberi hebahan ramalan dan amaran banjir monsun seawal dua (2) hari di lembangan sungai yang telah siap model ramalan tertakluk kepada data meteorologi kepada agensi berkaitan bencana banjir
|
19 |
100 |
0 |
0 |
19 |
3 |
Memberi ulasan teknikal terhadap permohonan lengkap EIA, pembangunan dan pemajuan tanah, penebus guna tanah untuk sektor perumahan, perindustrian, komersial dan pertanian dalam tempoh satu (1) bulan.
|
12 |
100 |
0 |
0 |
12 |
4 |
Membekal data dan maklumat hidrologi kurang dari 10 stesen dan 10 tahun kepada pelanggan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh permohonan diterima dengan lengkap dan sempurna.
|
18 |
100 |
0 |
0 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2023 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memberi maklum balas terhadap sebarang aduan dan pertanyaan awam menerusi Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) berkenaan dengan masalah sumber air seperti banijr, sungai, pantai dan sistem saliran dalam masa lima belas (15) hari bekerja.
|
28 |
100 |
0 |
0 |
28 |
2 |
Memberi hebahan ramalan dan amaran banjir monsun seawal dua (2) hari di lembangan sungai yang telah siap model ramalan tertakluk kepada data meteorologi kepada agensi berkaitan bencana banjir
|
27 |
100 |
0 |
0 |
27 |
3 |
Memberi ulasan teknikal terhadap permohonan lengkap EIA, pembangunan dan pemajuan tanah, penebus guna tanah untuk sektor perumahan, perindustrian, komersial dan pertanian dalam tempoh satu (1) bulan.
|
19 |
100 |
0 |
0 |
19 |
4 |
Membekal data dan maklumat hidrologi kurang dari 10 stesen dan 10 tahun kepada pelanggan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh permohonan diterima dengan lengkap dan sempurna.
|
20 |
100 |
0 |
0 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2022 (Suku Tahun Keempat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
289 |
100 |
0 |
0 |
289 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
5 |
100 |
0 |
0 |
5 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
5 |
100 |
0 |
0 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2023 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memberi maklum balas terhadap sebarang aduan dan pertanyaan awam menerusi Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) berkenaan dengan masalah sumber air seperti banijr, sungai, pantai dan sistem saliran dalam masa lima belas (15) hari bekerja.
|
10 |
100 |
0 |
0 |
10 |
2 |
Memberi hebahan ramalan dan amaran banjir monsun seawal dua (2) hari di lembangan sungai yang telah siap model ramalan tertakluk kepada data meteorologi kepada agensi berkaitan bencana banjir
|
22 |
100 |
0 |
0 |
22 |
3 |
Memberi ulasan teknikal terhadap permohonan lengkap EIA, pembangunan dan pemajuan tanah, penebus guna tanah untuk sektor perumahan, perindustrian, komersial dan pertanian dalam tempoh satu (1) bulan.
|
16 |
100 |
0 |
0 |
16 |
4 |
Membekal data dan maklumat hidrologi kurang dari 10 stesen dan 10 tahun kepada pelanggan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh permohonan diterima dengan lengkap dan sempurna.
|
10 |
100 |
0 |
0 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2022 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
191 |
100 |
0 |
0 |
191 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
0 |
100 |
0 |
0 |
0 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
6 |
100 |
0 |
0 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2022 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
132 |
100 |
0 |
0 |
132 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
7 |
100 |
0 |
0 |
7 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
8 |
100 |
0 |
0 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2021 (Suku Tahun Keempat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
0 |
100 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
6 |
100 |
0 |
0 |
6 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
0 |
100 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2022 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
144 |
100 |
0 |
0 |
144 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
3 |
100 |
0 |
0 |
3 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
5 |
100 |
0 |
0 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2021 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
19 |
100 |
0 |
0 |
19 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
21 |
100 |
0 |
0 |
21 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
17 |
100 |
0 |
0 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2023 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memberi maklum balas terhadap sebarang aduan dan pertanyaan awam menerusi Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) berkenaan dengan masalah sumber air seperti banijr, sungai, pantai dan sistem saliran dalam masa lima belas (15) hari bekerja.
|
25 |
100 |
0 |
0 |
25 |
2 |
Memberi hebahan ramalan dan amaran banjir monsun seawal dua (2) hari di lembangan sungai yang telah siap model ramalan tertakluk kepada data meteorologi kepada agensi berkaitan bencana banjir
|
20 |
100 |
0 |
0 |
20 |
3 |
Memberi ulasan teknikal terhadap permohonan lengkap EIA, pembangunan dan pemajuan tanah, penebus guna tanah untuk sektor perumahan, perindustrian, komersial dan pertanian dalam tempoh satu (1) bulan.
|
12 |
100 |
0 |
0 |
12 |
4 |
Membekal data dan maklumat hidrologi kurang dari 10 stesen dan 10 tahun kepada pelanggan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh permohonan diterima dengan lengkap dan sempurna.
|
6 |
100 |
0 |
0 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2021 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
14 |
100 |
0 |
0 |
14 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
12 |
100 |
0 |
0 |
12 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
13 |
100 |
0 |
0 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 (Suku Tahun Keempat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
68 |
100 |
0 |
0 |
68 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
33 |
100 |
0 |
0 |
33 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
36 |
100 |
0 |
0 |
36 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2021 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
11 |
100 |
0 |
0 |
11 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
9 |
100 |
0 |
0 |
9 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
7 |
100 |
0 |
0 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
61 |
100 |
0 |
0 |
61 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
28 |
100 |
0 |
0 |
28 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
33 |
100 |
0 |
0 |
33 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
46 |
100 |
0 |
0 |
46 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
32 |
100 |
0 |
0 |
32 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
30 |
100 |
0 |
0 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
33 |
100 |
0 |
0 |
33 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
12 |
100 |
0 |
0 |
12 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
11 |
100 |
0 |
0 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 (Suku Tahun Keempat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
114 |
100 |
0 |
0 |
114 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
73
|
100 |
0 |
0 |
73 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
55
|
100 |
0 |
0 |
55 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
59 |
100 |
0 |
0 |
59 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
32
|
100 |
0 |
0 |
32 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
38
|
100 |
0 |
0 |
38 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
83 |
100 |
0 |
0 |
83 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
51
|
100 |
0 |
0 |
51 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
49
|
100 |
0 |
0 |
49 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
31 |
100 |
0 |
0 |
31 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
15
|
100 |
0 |
0 |
15 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
12
|
100 |
0 |
0 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2018 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
88 |
100 |
0 |
0 |
88 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
6
|
100 |
0 |
0 |
100 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
40
|
100 |
0 |
0 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2018 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
88 |
100 |
0 |
0 |
88 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
6
|
100 |
0 |
0 |
100 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
40
|
100 |
0 |
0 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2017 (Suku Tahun Ke Empat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1 |
Bertindak balas terhadap sebarang aduan awam yang diterima melalui JPS Careline 1-300-80-1010 berkaitan dengan masalah-masalah yang berkaitan dengan banjir, sungai, kawasan pantai dan saliran bandar dalam dua (2) hari bekerja. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
802 |
99.7 |
2 |
0.3 |
804 |
3 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
10 |
100 |
0 |
0 |
100 |
4 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
170 |
95.0 |
9 |
5.0 |
179 |
Pencapaian Piagam Pelanggan 2018 (Suku Tahun Ke Empat)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
802 |
97.8 |
2 |
0 |
804 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
15
|
100 |
0 |
0 |
15 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
52
|
100 |
0 |
0 |
52 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2017 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1 |
Bertindak balas terhadap sebarang aduan awam yang diterima melalui JPS Careline 1-300-80-1010 berkaitan dengan masalah-masalah yang berkaitan dengan banjir, sungai, kawasan pantai dan saliran bandar dalam dua (2) hari bekerja. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
1269 |
99.7 |
0 |
0 |
1270 |
3 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
23 |
100 |
0 |
0 |
23 |
4 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
233 |
94.3 |
14 |
5.7 |
247 |
Pencapaian Piagam Pelanggan 2017 (Suku Tahun Kedua)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1 |
Bertindak balas terhadap sebarang aduan awam yang diterima melalui JPS Careline 1-300-80-1010 berkaitan dengan masalah-masalah yang berkaitan dengan banjir, sungai, kawasan pantai dan saliran bandar dalam dua (2) hari bekerja. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
964 |
100 |
0 |
0 |
964 |
3 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
6 |
100 |
0 |
0 |
6 |
4 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
172 |
83.9 |
33 |
16.1 |
205 |
Pencapaian Piagam Pelanggan 2018 (Suku Tahun Ketiga)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1
|
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
88 |
100 |
0 |
0 |
88 |
2 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
6
|
100 |
0 |
0 |
100 |
3 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
40
|
100 |
0 |
0 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
Pencapaian Piagam Pelanggan 2017 (Suku Tahun Pertama)
Bil |
Perkhidmatan |
Pematuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Ketidakpatuhan kepada jangka masa / standard piagam pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan yang diberikan |
|
|
Bilangan |
Peratus |
Bilangan |
Peratus |
|
1 |
Bertindak balas terhadap sebarang aduan awam yang diterima melalui JPS Careline 1-300-80-1010 berkaitan dengan masalah-masalah yang berkaitan dengan banjir, sungai, kawasan pantai dan saliran bandar dalam dua (2) hari bekerja. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Memastikan pembayaran bil dan invois akan dibuat dalam tempoh tidak lebih daripada empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap. |
98 |
100 |
0 |
0 |
98 |
3 |
Membekalkan data hidrologi dan maklumat dalam masa tidak lebih daripada empat belas (14) hari bekerja. |
4 |
100 |
0 |
0 |
4 |
4 |
Memberi nasihat teknikal / maklum balas dalam pembangunan tanah tidak lebih daripada empat (4) minggu. |
38 |
100 |
0 |
0 |
38 |